بررسی این گزارش در مورد طراحی سایت وردپرسی - طراحی سایت فروشگاهی

Wiki Article

حتما برای شما هم این سوال مطرح شده است که منظور از طراحی سایت تعاملی چیست؟ این عبارت تخصصی که این روزها ورد زبان بسیاری از طراحان سایت و فعالان حوزه دیجیتال مارکتینگ است، دقیقاً شامل چه ابعادی می‌شود؟ در این مقاله از شاپفا تصمیم داریم سیر تا پیاز طراحی تعاملی را مورد بررسی قرار دهیم و مزایای آن را با یکدیگر مرور کنیم.

با قرار دادن اطلاعات حفاظتی نظیر نماد اعتماد، مهرهای امنیتی، گواهینامه و جوایزی معتبری که دریافت کرده‌اید می‌توانید اعتبار سایت خود را به بازدیدکننده نشان دهید.

از مهم ترین ویژگی های کاسپید در طراحی سایت فروشگاهی ، اجرای آن بصورت کاملا اختصاصی و بر اساس نیاز و درخواست کارفرما می باشد. ما به هیچ وجه از هیچ پکیج فروشگاه ساز آماده ای استفاده نمی کنیم و طراحی سایت را بصورت کاملا اختصاصی طراحی و برنامه نویسی می کنیم بگونه ای که تمامی نیازهای شما با توجه به نوع محصول و مخاطبین شما سنجیده شده و تمامی الگوریتم های فروش، تخفیف و ارسال کالا پیاده سازی میشوند.

به علاوه، اطلاعات و داده‌هایی که از کاربر دریافت می‌کنید، کمک می‌کنند تا رفتار مخاطب خود را بیشتر بشناسید. به علایق او نزدیک‌تر شوید و بتوانید بر همین اساس سایت، محصول و کسب و کار خود را بهبود ببخشید.

این شرایط ذائقه مردم را تغییر داده است. بنابراین حتی بعد از از بازگشت اوضاع به شرایط عادی، همچنان افراد ترجیح می‌دهند محصولات و خدمات خود را آنلاین سفارش بدهند.

در صورتی که قصد استفاده از قالب های پیش فرض پرتال را داشته باشید، فقط کافی است قالب خود را انتخاب کنید و تغییرات لازم را روی آن اعمال کنید. بنابراین، ظرف چند روز وب سایت خود را خواهید داشت.

تنظیمات: در این بخش تنظیمات اصلی از قبیل انتخاب زبان، انتخاب تاریخ، تنظیمات برخی از بخش‌های پیشخوان و …. قرار دارد.

در این صفحه باید نام کاربری و رمز عبوری که هنگام نصب وردپرس بر روی هاست خود انتخاب کرده‌اید را وارد کنید. تا وارد محیط پیشخوان وردپرس شوید.

در صورتی که تصمیم به طراحی سایت گرفته‌اید، به شما تبریک می‌گوییم.

کاربران: در این قسمت می‌توانید حساب‌های کاربری سایت‌تان را مدیریت کنید

بهتر است در فوتر سایت عناصر و صفحات مهم سایت را به صورت لینک قرار دهید. این کار به کاربر این فرصت را می‌دهد که در صورت تمایل به دیدن یک صفحه خاص نیاز نداشته باشد به قسمت هدر مراجعه کند. ایجاد سهولت در دسترسی به صفحات سایت باعث ماندگاری بیشتر بازدیدکننده در سایت می‌شود.

انتخاب ضروری‌ ترین افزونه‌ های مورد نیاز برای طراحی سایت وردپرسی

همانطور که میدانید وبسایت یک مرجع بسیار عالی برای شروع کسب و کار اینترنتی شما می باشد و شما می توانید با استفاده از وبسایت مشتریان بسیار زیادی را در تمام نقاط دنیا به سمت سایت خود هدایت نمایید.

ما در این مقاله از آموزش وردپرس به شما طراحی سایت با وردپرس در کمتر از یک ساعت را آموزش خواهیم داد تا کسب‌کارتان را در اینترنت به خوبی معرفی کنید و درآمدتان را چندین برابر نمایید. همچنین می‌توانید برای مشاهده آموزش رایگان وردپرس اینجا کلیک کنید.
وب سایت شما بزرگترین ویترین برای کسب و کارتان است. پس طراحی وب سایت شما اهمیّت بسیار زیادی دارد.

با توجه به نیاز مخاطبین شما و همینطور امکاناتی سایت شما نیاز دارد ما نقشه ساختاری صفحات را طراحی خواهیم کرد و در اختیار شما می گذاریم.

همانطور که در ابتدا اشاره کردیم یکی از مهم‌ترین فاکتورهای موفقیت هر کسب‌وکاری، داشتن یک وبسایت می‌باشد. ما در این مقاله کلیک کنید هر آنچه را که شما برای راه‌اندازی یک سایت در عرض کمتر از یک ساعت نیاز داشتید را آموزش دادیم. حال وقت آن رسیده است که آستین‌هایتان را بالا بزنید و شروع کنید! توجه داشته باشید موفقیت در کسب‌وکارهای اینترنتی مانند هر فعالیت دیگری نیازمند ثابت قدمی و تلاش مداوم شماست.

وجه تمایز اصلی طراحی سایت توسط کاسپید را می توان در روند اصولی و کاملا مبتنی بر نیازهای هر فرد یا شرکت متقاضی دانست. در واقع می توان گفت، کاسپید در این زمینه به جای استفاده از قالب های آماده نظیر وردپرس، جوملا و .

همینطور در صورت تمایل می توانید خدمات سئو سایت خود نیز به تیم ما سپرده و با خیالی آسوده فقط کسب و کارخودتان را مدیریت نمایید.

این اطلاعات به قدری مهم هستند که حتی باید از روش‌های مختلف کاربران‌تان را تشویق به ارائه آن‌ها کنید.

حال که با اهمیت فوتر سایت و دلایل آن آشنا شدید بد نیست ببینیم فوتر سایت را چگونه طراحی کنیم که بتوانیم از مزایای آن بهره‌مند شویم.

اگر می‌خواهید، سفارش خدمات طراحی سایت با وردپرس اینجا بدهید. می‌توانید از طریق این لینک، به کارشناسان تیم ما، انتظارات و ویژگی‌های مدنظر خود را اعلام کنید.

. که دارای امکانات ثابت و مشابه می باشند، با آنالیز دقیق نوع کسب و کار، درخواست ها و رقبای حاضر، به برنامه نویسی یک سایت با گرافیکی خاص و جذاب مبتنی بر نیازها این سایت و انتظارات شما اقدام می نماید. آنالیز بر اساس نوع محصولات و مخاطبین در بازارهای هدف

طراحان ما وب سایتی منحصر به فرد و جذاب برای شما خلق خواهند کرد.

در سریع‌ترین زمان ممکن، می‌توانید سایت خود را راه‌اندازی کنید.

طراحی تعاملی با این‌که ریشه در طراحی وب و گرافیک دارد؛ اما تخصصی‌تر کلیک کنید عمل می‌کند. به بیان دیگر، طراحان سایت تعاملی تنها با عکس و متن کار نمی‌کنند، آن‌ها موظف هستند عناصری را ایجاد کنند که کاربر تمایل به کشیدن، کلیک کردن، لمس و … آن‌ها داشته باشد.

همچنین ممکن است فرایند شکستن کدها در این قالب‌ها به درستی انجام نشود و نتیجه این امر، به خطر افتادن امنیت سایت، خراب شدن، کند شدن، تاثیر منفی در سئو و غیره می‌باشد.

سوالاتی در زیمنه ساخت داشتم اگر پاسخ بدهید سپاسگزار شما خواهیم بود.

Report this wiki page